Bowling

Dagen vi väntat på, eller kanske man ska säga kvällen! Personalen var ute för att visa sitt "andra jag".
Vi bowlade tillsammans i tre olika lag, det gick rätt så bra för mitt lag som bestod av Sven (mitt namn för kvällen), Nils & Ella. Fina namn vi hittade på va? 
Vi var nog det bästa laget skulle jag vilja säga & tro! Bra gjort av Nils efter som hon eller han (?!?) bara spelat en gång innan, då med samma gäng fast ingen kände varandra!
Alla i personalen sågs i våras för att göra precis samma sak, men då var alla ny anställda, Så stämmingen var tydligen väldigt annorlunda! Tyvärr kunde inte alla i går, men idag ses vi igen utan barn!
Jag hade väldigt roligt & det tror jag alla andra också hade! Jag tror aldrig jag haft så kul när jag bowlat, jag bjöd mina nya kollegor på min flummiga charm! Ett övertramp, några gånger hade jag ett tyngre klot & tappade då balansen lite lätt!
Åh sedan gjorde jag bort mig bara lite till :) Fast då var inte kollegorna inblandade....

Idag är det studiedag! Ska bli spännande vad som beslutas!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sessan

Låter som en rolig kväll =) Vi flummade omkring på make up store, jag och Merpo! Hon storhandlade, inte jag... vi går verkligen i omgångar!



Frstn, vet din kompis om att det är rosatema?



Det är jättemånga som fyller år idag, känner till 4 stycken =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback