vad var det som hände?

Fick nyss ett mindre vackert samtal (klockan 22.14), vad denna person sa spelar ingen roll!
Men det grundade sig i att jag ringt fel person 2-3 ggr, en gång idag, en gång i våras & kan ha skickat sms om träning förra veckan! Det kan inte vara så att personen får en tanke att jag faktiskt har fel nr. & att detta är ett misstag!?
Jag har ju ändå sagt, "ursäkta, jag har nog ringt fel!"

Nu kanske mina trogna läsare tänker; "Varför raderar inte Susanne nummret?"
Jag vet egentligen inte, det har ju legat två nummer på gamla telefonen, jag trodde jag hade raderat det felaktiga men nu när jag satt i sim-kortet i nya telefonen & då kom det tillbaka! Kristinas "riktiga" nr. var inte kvar så när jag skulle ringa henne blev det då till en karl!

Förvirrat, men det är ju så jag är!
Men man måste ju få göra felringningar!
Fast det handlade inte bara om en felringning, men har också bett om ursäkt!

Nu känner jag mig mycket, mycket lugnare, Ida fick vara jourtelefon!
Tack vän, många
hjältar har jag!

Nu ska jag få en godnattsvila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback