Den långa dagen slut

Vilken fin dag det varit idag! Sol & ganska klar himmel! Det blåste lite kallt bara... frisk luft har jag fått! Det är inte alls dumt! Det behövdes när man skulle vara på jobbet så länge... Försökte hitta en låda hårfärg på hemköp men ikke! Hittade varken Grön, blå (Wilmer undrande om jag skulle färga mitt hår i blått eller grönt) eller min vanliga bruna. Handlade lite annat smått, mumasade sedan middag på BurgerKing & kom hem vid 19.30! Pusst...
Sedan dess har jag tagit det väldigt lungt! Haft en ganska avslappnad kväll!

Citat från igår:
-Jag skulle vilja vara en super kvinna just nu!
 -Susanne, du är en superkvinna!
Just då behövdes de orden. Jag fick också ett fint meddelande i samma veva... Sånt behövs ibland!

Är så glad över en sak som en vän berättade, känns fint! Känner mig väldigt förväntansfull!

Nu måste jag leta upp en väldigt liten pryl innan jag ska falla i djupsömn (lycka till)


Kommentarer
Postat av: Ida

Du ÄR super!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback