Annorlunda Söndag

Japp, det blev det verkligen!
Följde med en kompis & hennes son till sjukhuset i går eftermiddag! Vi blev kvar längre än vad jag/vi räknat med... men jag fick ju upptäcka lite av sjukhuset i alla fall! Vilket jag inte gör frivilligt i vanliga fall! Kom hem vid 19.3o, beställde då hem en kycklingrulle! Det var min söndagsmatlagning eller inte... typsikt! Har ju tänkt att jag ska göra lite mer avanverad mat på söndagar! Följa nya goda recept & sånt! Kanske nästa söndag?

Kvällen gick fort, åh blev sen! Måste sova tidigare denna afton! Har varit så trött på jobbet idag, 8-17.3o är inget lyckopiller direkt! I morgon lite kortare dag, då sticker jag till Norrköping en sväng efter jobbet! Ingen tisdagsträning....

Är riktigt sugen på att ha min inflyttningsfest snart, det börjar närma sig jul också!!
Vart tar den dyrbara tiden vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback