Miss Dirty

Jahaoppp... då vågar jag aldrig gå en promenad under arbetstid då!
Skulle vara duktig att ta mig ut på mina lunch promenader igen & började min vandring!
Då hör jag en vovve & den kommer emot mig... eller nja snurrar runt i ett stort område kring mig!
Jag ger mig i väg efter henne... får tag på henne en gång men "förlorar" henne igen....
Det blir att jaga hund på en leråker.... hmmm mysigt!!! Efter en stunds jagade får jag fatt på hundjäkeln & ringer nummret som står på halsbandet! Hur ska detta gå?
Får tag i ett tillfällig koppet hos utländska byggare, undarar vad de trodde??
En skitig, hundägare, utan koppel (på hunden)?

Hundägaren kom, äntligen!! Puh...
Hunden, Pirra är van att jaga harar, jag är ganska glad att hon inte såg den haren jag såg! Då hade jag fått springa ihjäl mig!!
Fast det hade jag nog inte gjort, utan släppt!! Till rubriken, jag är sjukt skitig på stora delar av byxorna, skorna är bruna & jackan har bruna fläckar! Det var Piiiiiinsamt att ta pendeln hem....


Söta golden retriver, jag hade med en stövare att göra

Kommentarer
Postat av: Meryem

Hahah men söööt då. Tänk på att du gjorde en god gärning =)



Puss puss <3

2008-11-07 @ 12:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback