Grrr...

Läste metro på pendeln idag & läser plötslig "Sollefteå" och i kompination var det en bild på en Vit tiger! Hmmm....?
Rubriken löd:
Norrländsk tider bet skötare. Fniss, förlåt men det var kul! Jo norrlänska tigrar är ju så farliga ute i vildmarken... eller?
Fast nu  vet ju jag, att i Sollefteå kommun finns det en djurpark, så länge behövde man inte fundera!
En tigerhanne hade attakerat sin djurskötare så han fick skador i nacke, handen & ett ben, men dock inte livshotandeskador! Jag är ingen jornalist, så är ni intresserade så länkar jag till Lokaltidningens artikel 
Det hör ju inte till vanligheterna att det står Sollefteå i dessa tidningar som läser här i söder!

vacker, men busig!

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Kolla min blogg, en tävling du borde gilla =)

Postat av: Sofie

Men... visst finns det val farliga norrlandska kor dar uppe i vildmarken?! Nar jag berattar om Sverige har nere, sa brukar jag saga att man ska akta sig for dem! De r`amar sig forskrackligt illa!!! ;)

2008-11-11 @ 07:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback