Fredag, Lördag, söndag

Det blev äntligen helg!
Mötte upp Therese som rest från Stockholm. Vi handlade lite mat & gick hem till mig för att göra middag!
Under maten pratade vi massor.. så vi nästan glöde bort att vi skulle vidare!
Man kan väl säga att vi gjorde oss snygga så fort vi bara kunde!




Hos Maria var det ett mindre gäng tjejer & en engelskpojk!
Vi hade väldigt trevligt & roligt, innan det var dags att göra stan! Tyvärr så splittrades gruppen för jag & Therese ville på Harrys! Där var visst Arvingarna, min gamla chef & en annan bekant!
Kvällen gick verkligen ut på att dansa! Maria kom & gästade oss också! Träffade ett härligt gäng att umgås med & kvällen blir bara mer & mer lyckad!

Lördagen blev lugn, med vila & onyttig middag!
Vi avslutade kvällen med filmmys & massa socialtid!
Sömn har vi inte fått mycket av, så helgen har jag inte sovit bort!

Det som är borta är min telefon, men jag är inte orolig! Jag tror den är i tryggt förvar hos farbror blå!
Jag har tappat den på ett underligtvis... ur jackfickan när vi åkte taxi! Bra en teori....

Söndag, jo tyvärr är det idag!
Therese åkte bussen tidigt i förmiddags & jag åkte hem till mig för att göra mig själv frisk!
Tappade rösten ett antal gånger, men nu är jag mest hes! 
Är lite orolig att de andra blir sjuk....
Folk känner inte igen min röst, dessutom ringer jag okänt nummer för de flesta! ;)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Marianne

Vad roligt att du haft en bra helg! Hoppas telefonen dyker upp oxå!!! Och att rösten kommer tillbaks! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback