Veckan som gått

Härliga sol veckan!

Måndag och tisdag, kan inte ha hänt så mycket! Inget minne...
Jo tisdag, lite klädshopping till jobbet!

Onsdag: Cyklar som en galning & beundrar starkt att jag hann tillbaka till stationen! 40 min efter start från jobbet! (det tar normalt ca. 30 minuter mellan jobbet & bostaden) 
Jag skulle ju extremt envist byta skor innan jag åkte till Norrköping!
I Norrköping träffade jag Oskar, och vi fikade flera timmar på Fräcka Fröken!
Jag hade vädligt trevligt & känner mig väldigt glad att träffa Oskar, Bara han & jag, det var ju flera år sedan ju!

Tittade på Greys anatomy! Efter det slutar den officiella faktan om min onsdag!

Torsdag: En väldigt trött Torsdag! Började nästan gråta när chefen fråga om jag kunde jobba extra!
Efter arbetsdagen blev jag hämtad & efter det somnade jag & fredrik på en filt i trädgårdföreningen!
Grillade på kvällen & somnade tidigt

Fredag: Medarbetarsamtal med Chefen!
Mötet gick bra, får vara kvar i höst på samma vik. men bara på 60 % fram till oktober!
Sedan var jag ute i solen hela dagen & stängde kl 17.oo

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jo, I know! Var i en downperioder där ett tag. Det börjar repa sig. Tror att det är medicinen och pollen som spökar. Har hostat så mkt att jag typ spyr några gånger om dagen. Inte alls bra... men jag blir smal iaf... =(

Postat av: Oskar

Jag tyckte också det var trevligt :)
Ha en bra vecka. Kram!

2008-05-12 @ 16:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback