Stockholms dagar

image576På torsdag förmiddag åkte jag med bussen till syster! Kom fram ganska skapligt och gick på stan ett tag efter att vi lämnat min väska! Det blev ingen direkt shopping, men vi hyrde filmen Förtrollad, köpte mat & godis! 

Jag provade korridorslivet & trivdes ganska bra i köket med några student tjejer!
Vi åt middag på rummet! Och trackserade min vän Mattias med dataproblem! Marielle fick tillsist sitt älskade internet, som var värdelöst! Jag gav det 45 min chans att hitta ROOM.s adress utan att lyckas... helt sjukt långsamt! Problem nr. två att inte kunna se filmen på datorn, så vi fick blygt fråga om vi fick se filmen i stundent tvrummet! Åh på köpet fick vi 3 tjejer med oss som sällskap!

Fredagen var vi på stan hela dagen!
Jag lunchade med Sofia & forsatte att vara med Marielle m. familj en stund efter!
Av en trevlig slump var också annelie i stor stan, så jag träffade henne & hennes föräldrar för att äta middag på stan!
Jag hade en trevlig lördag!
Efter det åkte jag ensam & lite små depp till systers studentrum! knaprade cholkad & läste tidning!

Lördagen som var så hemlighetsfull blev speciell... Jag hamnade på Jesusmanifestation tillsammans med Marielle & hennes skolkamrater bla. Det var väldigt god stämmning, men inte riktigt jag...
Jag hade tänkte att försöka träffa Mia, men det kändes inte lämpligt att lämna platsen! alltså, jag ville ju inte lämna Marielle...
Jag hade andra förväntningar på lördagen!! Det var skönt att resa hem igen... borta bra men hemma bäst!

Jag hittade till inridningsbutiken .ROOM. och till en butik som hette fabrik som hade märkessaker (framför allt textiler som överkast, kuddar och sängkläder)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Det va synd att vi inte sågs men det kommer fler tillfällen! :) Jag hoppas allt är bra med dig! Nu när solen skiner o allt helt magiskt börjar komma till liv! Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback