Hjärtesorg

... min kamera (mitt liv) försvann igår i skogen!! När vi för en gångsskull tog en mysig promenad tillsammans så skulle något hända! Jag förlorade min lilla svarta tekniska på en parkbänk! Mysiga stunden gick upp i rök- ALLT förstört!
Ledsen över att säga det, men somliga kommer inte bli förvånad!!

Ledsen i ögat!
Så typsikt, nu när den riktiga kamera säsongen börjar (min egna kamera säsong är året runt)

Har stolt meckan med min (fd.) farliga cykel! Känner mig interligent!!
Den hade ett läskigt underligt ljud förrta veckan, som fortsatte idag! Jag var livrädd att dö på min cykeltur!!
Meryem & Gia, era blindstyren... jag såg er i korsningen ovanför bibblan, ja, hejjade glatt utan respons! Trött som jag var fick ni inte någon mer energi av mig...  Ni var väl för självupptagna ;)

Puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mela

Tack så mycke söt ! :)

Postat av: Meryem

Naeee va tråkigt det här med kameran =(. Hur lyckas du undgå ljudet när du tappar den, I don´t get it.

Hahaha, ja vi var nog kanske lite självupptagna.. är det så konstigt hihi ;)

Puss gumman!!

Postat av: Christian

Hejsan hej på dig!!!
Rätt skoj att du känner dig intelligent och stavar ordet fel....*ler*

Ha det bra!!

2008-05-06 @ 21:30:29
URL: http://dunderbar.blogg.se/
Postat av: Sessan

Men söt då =( Va tråkigt... är den försäkrad? Kan ju säga att den blev stulen, så kan du få en ny?!

Självupptagna, haha.... =)=)=)

PUSS

2008-05-06 @ 22:00:50
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback