Dags att sova

är så trött, helt slut!
Ska snart sova sängen!
Har mer eller mindre suttit hela kvällen & letat en bärbar dator på internet, vad ska man ha?
Det ordnar sig, men vill ha nu!! inget tålamod, det är jag de!

Ska köpa en litenm cykel också, min knastrar, knackar, gnisslar farligt mycket! tror den ska bra i hop... cykelkillen gav den dödsbud! Kanske dags att köpa en ny-gamal!?

På dagis spelade vi in en cd skiva med Kompistema!!
Det var en rolig upplevelse -för alla!

Nu MÅSTE jag sova! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag har önskat mig en dator i födesledagspresnt och nu har faktiskt min prins lovat mig en sådan i rosa =) Men jag får nog ingen Vaio, för jag kommer byta ut rosa mot en vit när jag går ut skolan =)

Tusen kramar söt, vi hörs snart eller?? Spelkväll på lördag, är du då?

Postat av: Sessan

Tihi... kul att du ringde, får se om vi ses ikväll då! Hoppas!

jag älskar mina nya inköp... dock vill hag helst ha en rosa dator =) =) Får se om jag kan övertala mamma... =)

2008-05-24 @ 17:32:28
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Designtjejen

Vad kul att du hittade massa saker!!
Hoppas att du har en mysig lördag! Här skiner solen.. så skönt!
Kram

2008-05-24 @ 17:44:08
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback