VM i konståkning & hotellnatt

Bloggpause pga av trötthet! Men idag blev det ett nytt försök!

I morgon efter jobbet blir det en favorit i repris! Fredrik & jag åker till Göteborg som vi gjorde för snart 3 och ca. 3 månader sedan!! Det var en hotellnatt innan nyår o4/o5 som vi verkligen ville ses innan jag reste vidare till Skåne (från Norrland)!
Vi skulle fira nyårsafton på var sitt håll, vårt första kärleks år! Så vi skulle ju bara hinna ses... det intressanta är att vi ändå skulle bli sambo bara några dagar senare! Härliga minnen!!

Vi ska se VM i konståkning & mysa på hotell!! Jag hoppas också på shopping! Kanske jag kan hitta min klänning...
Det ska bli jättetrevligt!! Längtar...

Idag fick vi sååå god påsklunch! Vi har det för bra med egen kokerska!
Imorgon ska vi klä ut oss till påskkärringar -& gubbar för att gå på äggjakt! 
Jag trivs ganska bra med att vara dagisfröken! :)

Håller på att storkna av trötthet!! Men innan sovadags, grey´s anatomy & packa kan ju behövas!

Kommentarer
Postat av: emma L

åå fin design :)

Postat av: Anonym

har du något bra tips om man vill få bort suget från ute mat? haha =(

2008-03-19 @ 20:41:10
URL: http://emeliewragne.blogg.se
Postat av: Sessan

Hej Söt! Du ska få en ny header, har världens idé! Skicka en bunt av ljusa fina inredningsbilder.... =)=)

Du kommer älska den =)

2008-03-20 @ 12:09:41
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback