Tyvärr

Jag kan inte hålla vad jag lovat!! Skulle ha bloggat helgens bilder! Men ork finns inte...
De senaste dagarna har varit knasiga... har inte kunnat laga mat för vi har ingen spis & blivit sena trötta dagar!
Min pappa & Rhonda skickade mig en andra födelsedagspresent (8-1-08 var min dag) och det var 6 vin glas, var av 2 var hela! Ledsen... Deppiga som vi var slank en varsin pizza ner! AJ...

Idag åkte jag/vi på ikea, vi åt där fast jag tänkt laga dundernyttig mat!
Jag handlade saker till jobbet & privat vilket jag fick ångra!  Det blev sååå jobbigt att bära hem... min kärlek hade ju åkt för att träna hans karate! Hade det inte varit för min envisa inställning att köpa mina privata saker så hade grejerna bara varit klumpiga & inte tunga!! 

Ler lite & förvånas över att jag ändå MÅSTE sitta här!!! Gaah... ta mig här i från!!!
Men jag ville skriva av mig...

Gillar mina nya blogg stil!! Men vad är det frågan om när ida inte kan se den?
Det är i alla fall min vän
Gia som känpat med min nya stil, tack kompis!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Hej vännen! Din kompis Ida kan inte sen den kan bero på två vanliga orsaker! Ett: Hon har sparat gamla cookies, be henne rensa alla cookies (det förstör inget om man gör det) och Två: hon har en gammal version på sin webbläsare =)

Jag tror på den första!

Gjorde en länk till dig när jag ahde gjort klart din blogg! Är det nåt du vill ändra så är det bara att säga till =) Puss vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback