Spelkväll!

Igår kväll blev det "Ticket to ride- Europe", jag hade för ovanlighetens skull spelat det innan! Annars har jag dålig spel erfarenhet! Vi hade trevligt, Gia & martin, Jacob & jag! Men i slutet blev jag så tråkigt trött...
Jag blev tråkigt desperat att få sova! Vet inte riktigt när jag kom hem... sov sedan dåligt!!

Ny trött dag! Gillar för övrigt inte måndagar! Är som Katten Gustav som hatade måndagar!
Skulle gå till biblioteket idag! Typsikt att glömma den viktiga boken.... gaaahh!!!

Siter nu med en hårtoning i håret! Vill bara ha det klart!

I morgon ska vi ha Lilla Vasaloppet, fast utan skidor, jag ska hålla i uppvärmning Mini Röris (ett friskis & svettispass för barn) 
Sen blir det blåbärssoppa, grillning & festis!! Ni förstår väl att det är ganska mysigt med dagis!! 

Ska vara barnvakt 2 ggr denna vecka, jobba heltid & ha min långa fredag!
Men... på lördag kommer vännen Ida & njuter av helgen med mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback