Shopping, 2 rätters & utelivet!!

jaha, då kom min ida klockan 10.oo i går!! Men jag var ju självklart inte på plats! Mina kamera var väldigt borta, men den kom fram under dagen! Man har ju alltid något att skulla på när man är sen!
Vi började med shopping inne i stan & det blev 3 tröjor för en på Energia!
Jag köpte en gul & Ida tog de 2 andra! Där provade jag också en kjol & en klänning! Som gav mig ångest! 

Vi lunchade lite för enkel lunch & blev inte såå speciellt mätta-Typsikt!
Nästa tripp blev till Tornby, mera shopping! En blus (sa ordet blus femtielva gånger- stora blusdagen) blev det för mig...  & ida bara shoppade & shoppade!
Vi har också på jakt efter något med cherry! Men misslyckades... jaja!
Fredrik kom när vi var på Ica maxi! Vi hade shoppat massa mat till 3 rätters &  lite till

Middagstilllagning & drinkar!! Mumma...
Mera om helgen senare....

En liten kommentar från Ida:
Har varit gudaskönt att få komma hit till Suss för några timmar!
Som sagt... en del shopping och mat! Gott!
Kvällen avslutades tillsammans med Emil på Harry´s! Massa dans!!
Lite trångt på dansgolvet bara... Men vi trängde oss in och tog plats!
Tack Suss!!! Har haft kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback