Min lördag!

I förmiddags kom jag iväg långpromenad i ca 1,5 timma! Det var skönt att äntligen komma iväg...
Hade med mig kameran också och tog bl a några vårbilder!

Hemma igen åt jag lite lätt lunch & åkte med bussen till Tornnby!
Det var min andra tur dit ensam som slutade med ett tungt lass att bära!
Denna gång hade jag en smart ryggsäck som vägde 8,1 kg + 2 kassar var av en vägde 3,5
Så är det när man är envis som jag... måste man få för sig att handla nyttiga saker då man är ensam?!
När man i vanliga fall har sambo med körkort & bil!

Förutom massa nyttigt, så köpte jag en fin burk, 2 ljusstakar & en glasburk till min samling! 
Har efter hemkomsten lagat middag, diskat & tvättat kläder! Precis sådant man vill göra en lördag!

Nu ska jag gå till Affären!!! (tappade inköptslistan mellan willys & coop)
Ska bl a. köpa goda kex, morgondagens middag & fikaingredienser
Funderar på att se film....

Ha en bra lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback