Min kamera

135128-523

Jag har en gamal system kamera jag inte gett en chans! Fick den i studentpresent av pappas gamla kollega...
Googlade kameran & fick fram att det var från 1982... lika gamal som mig! När jag fick den var jag 20 år och den hade 20 årsjubileum det året! Jag blev riktigt glad, det sorgliga är att jag kollade upp modellen bara för att se vad den var värd! Bara lite nyfiken...
Har ni letat bilder på
fotosidan efter bilder som är tagna med den kameran & blir inspirerad!
Ska jag lyckas?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har traffat pa en man har som har foto som STORT intresse, han har en kamera fran 70- talet, av den anledningen att han tycker den ar battre an de som finns nu.... Dessutom har den svenskt marke... Fast nu minns jag inte vad det heter... nagot med blad eller lov tror jag! ;) iallfall, detta kanske innebar att det verkligen gar att fota bra men en kamera som ar ett ar aldre an vad jag ar! Lycka till! Ser fram emot att fa se fina bilder sen! :) KRAM

2008-04-06 @ 05:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback