Tjejmiddag

Jag utnyttjade fredagen till 100% med att städa, titta på film & duka!!
För på lördagen skulle söta vännen Ida dyka upp på tjejhelg!!
Hon kom med underbara nyheter- så glad jag blev! Vi myste i alla fall en stund på stan & sedan tog vi oss hemmåt för att ordna inför kvällens festligheter!

Vi hade en tjejmiddag, jag Ida & Jennie!

Superlyckad fördrink
Plockmat:
 på balkongen:
Tomat med mozzarella & basilika, olika snacks & hemmagjord dip 
Huvudrätt: grilladlax, pastasallad & olika såser
Efterrätt: Utebliven Jordgubbs -& persikopaj

Det var superfin stämning & härligt väder!
Vi gick vidare för att uppleva singstar, men så blev det icke!!
Istället blev det fokus på gamla ida & susanne, (snittåldern var 20 år)
ytterliggare gick vi vidare till Harrýs- för en stund!
Jag hade såå fantastiskt ont i mina små fötter+ att vi båda var så trötta, så det var ganska skönt att komma  hem!

Tänkte lägga in bilder, men de är på andra datorn!
Jobbigt det blev! ;)

Tack Ida & Jennie för att ni kom
Krama om

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nar far jag komma pa tjejmiddag?? :( VILL SE BILDER NU! Nagot kul masta jag ju fa mellan alla tentor! :) KRAM

2008-06-12 @ 07:01:31
Postat av: pojkmaffia

kul att middagen blev bra, synd att jag inte orkade komma :-( får bli en annan gång! men du är välkommen att komma hit den 5e juli på förfest sen utgång efter det :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback