Nytt hem

Livet blir inte som man tänkt sig! ska flytta igen...
Nu är det ganska officiellt, i alla fall lite!
Jag ska flytta till en egen liten lägenhet i centrala Linköping! En mysig 1½ med kokvrå som har sin lilla charm!
Självklart byter jag ner mig på alla sett! Gillar ju vårt söta hem!
Denna har inget riktigt kök, litet tråkigt badrum, rosa hall & ingen balkong!
Men nu ska jag göra i ordning ett nytt hem! Det är med blandade känslor, ska bli jättespännade samtidigt orkar jag inte!
Visste ni att jag stannar i snitt 1, 5 år i en lägenhet?


Fredrik & jag är vänner, men det känns väldigt tungt ändå!
Att jag just nu packar känns så overkligt & samtidigt känns det så pass på riktigt så jag grät!
Nu ska jag plocka i köket!!

Ville bara skriva av mig några ord
Kram


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Nee gumman... livet blir inte alltid som man tänkt sej.. Ibland till det värre för en stund.. Ibland till det bättre! Men man kommer alltid ut som en större människa på andra sidan!



skickar en kram härifrån

Postat av: Marianne

Älskade vän! Det blev så tokigt sist, Alfred kom emellan precis som de kommer vara nu stup i ett i mitt nya liv. Det gör så ont när folk bryter upp såhär, ja blir så lessen. Tänker på dej, massor!! Vi kan väl höras sedan, efter midsommar, när Andreas har börjat jobba och de är mindre rörigt här, å så kanske du behöver lite tid nu.

Skickar en stor kram

2008-06-15 @ 21:32:55
Postat av: pojkmaffia

styrkekram johan flyttade i lärdags, trar kom då med kan jag lova. men första natten är jobbigast sen går det bättre :-D

2008-06-16 @ 06:19:12
URL: http://femalwarrior.blogg.se/
Postat av: Sessan

Usch, vännen =( Vi får umgås massor och ha massa roligt i sommar, du och jag! får joina måndagskul oxå =)



Rosa, my love =)

2008-06-16 @ 17:11:30
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Mia

Tänker på dig gumman! Det kommer bli bättre! Kram!

2008-06-17 @ 13:06:30
URL: http://miapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback