förkyld

att vara allergisk & förkyld är ingen höjdare!
Började i onsdags & eftersom stressiga Susanne verkligen har varit tvungen att stresse ännu mer- så tar man ut alla sina krafter!
Annars går det väldigt bra med mitt tillfälliga ensamstående med 2 barn-liv!
De är dutiga & goa ungar, det blir bio i kväll! Fredrik ska faktikt gå med stora killen på Indiana Jones, & jag tar lillkillen på Kung Fu Pandan

Annars har jag inte mycket helg fantasi...
Titta på lite djur, leka lekpark. spela fotboll etc.


Kommentarer
Postat av: Andrine

Usch, jag är också förkyld- absolut ingen höjdare..

Postat av: pojkmaffia

vad skönt att det är snälla barn haha. jag fick hem mina små terrorister idag så känner mig gladare. dock har jag fått huvudvärk pga av vätskebrist

2008-06-29 @ 17:23:19
URL: http://femalwarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback