Sommardag


Idag var det en ny dag då man skulle försöka få lite vettigt gjort! Jag nog mig ner till banken i alla fall, fick flera ärenden gjorda, köpte en pocket & sedan mötte jag upp Ann! Mitt premiärdopp skulle vara idag... för jag känner att fäbobadet inte riktigt räknas!
Vi åkte till Stureforssjön (internt) alias Stångån i Sturefors!! Vi hade mysigt & skönt!!

Under tiden vi låg där fick jag ett samtal från förskolan jag sökt arbete på!
De vill träffa mig i morgon... jippi!! Vilken lycka!!
En stund senare ringer Mia, min förra kollega som fått tjänst hos dom!!
Mia peppade mig & gjorde mig mycket mindre nervös! Oj. måste visst ringa min nuvarande chef!

Fredrik kom också förbi badplatsen, då passade vi på att doppa oss i det 23 gradiga vattnet! Även jag tyckte det var skönt i vattnet!! Vi solade ett tag till innan vi tog oss hem igen!! Super trött....

Fredrik & jag åkte senare till Tornby för att handla färg till min kökvrå!
Sååå här ska det målas!

Känner mig lite hängig tyvärr....


Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

lycka till med intervjun idag! ring mig när du är klar så berättar jag om min med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback