Uppe med tuppen

Vet inte vad jag vaknade av, men tidigt var det i alla fall!
Jag började ordna med mina papper & sedan packade jag en väska med smutstvätt! Eftersom min hyresvärd inte har lämnat tvättstuge-/förrådsnyckeln kan jag inte göra mycket vettigt hemma hos mig!!
Så nu sitter jag hos Fredrik & väntar på att maskinerna ska bli färdiga!
Har varit på arbetsförmedlingen och haft samtal med en förmedlare! Förstår inte hur de kan se så positivt på framtiden?
Kanske de har missat hur det ser ut på arbetsmarknaden!? Några barnskötartjänster finns inte & allt några spännade drömjobb! Förlåt, lite små tjurig bara!

Just det, igår provade jag att spela Wii (tv-spel)
Självklart var det hemma hos Gia & Martin! Lite lätt träningsvärk har jag :)

Imorgon tar jag min resväska & reser till Norrland!



Bilden är från
förra sommaren, när vi åkte upp tillsammans!
Denna gång blir det ensam...

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha det fint i Norrland min vän!!

Ses om nån vecka igen :)

Kram

2008-07-21 @ 21:55:10
Postat av: Susanne

Svar till Sofie: Jag har ingen bra förklaring... det håller inte med "tänkte tanken".... Kolla in gias blogg sessan82.blogg.se, hon tog en tjusig bild på paret!!

Kram vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback