Ticket

Har äntligen beställt tågbiljetterna till Sara i Karlstad!
Jag & Ida ska på liten weekend tillsammans!
Har tittat på bilder över Karlstad, ser trevligt ut!

Behöver komma i väg, ska bli väldigt skönt! Klara mig själv, göra saker själv!
Fast det har jag ju gjort... alltid! Menar bara att det är annorlunda nu!

För övrigt:
Har köpt en tv (begangnad) & ska köpa en dvdspelare
Bästa Fredrik som verkligen hjälp mig med flytten!
Igår köpte han en bäddmadrass som fattades (alltid något som saknas på ikea) och jag ska handla det sista viktiga i helgen!
Har bestämt att jag ska måla om & fixa i köket! Köpa kakeldekor och lite hyllor!

Det ska bli roligt att ordna lite själv!

Tack mina vänner för att ni finns

Kommentarer
Postat av: sessan

Hej vännen! Åh, kan vi... jag slutar tre, så kom till Young. Jag har börjat jobba där nu! =)



Ha det bra, tusen kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback