Solig Karlstadshelg


I förra veckan var jag full av förväntan inför helgen! Men det skulle ju bli regn i soliga Karlstad.... Men jaja, det får vi göra det bästa av! Det blev en toppen helg, men lagom väder!!
Vi skulle ju få en bra helg enligt vårt horoskop, vi är ju stenbockar jag & ida!
På Fredagen kom vi fram till Sara och hennes Fredrik! Vi åt middag tillsammans & efterrätt!
Vi laddade också lite singstar för att träna tills dagen efter! Sedan blev det sova dags....

På lördagen gjorde vi en utflykt till en Fyr & lunchade där ute på klippor!
Det var varmt & skönt! Kanske skulle man tagit bikinin i alla fall....

På kvällen var det dags för grillning med gänget!
Åh det var ju et treevligt gäng, hel lyckad kväll för vädret höll ju i sig!!
Senare blev det duell, singstar laddades än en gång & plötsligt körde vi killarna mot tjejerna!
Underbart roligt....

Utgång på BlueMoonBar! Vi fick ju köa först, åh då började det regna! Som tur var hade Sara paraplyet med sig!!
Allt löst, eller just det! Komma fram i kön också, gärna före alla de andra som trängde sig! Jo, till sist kom vi fram....
Vi höll oss på schlagergolvet mest hela tiden, det var ju trevligt det också fast jag blev ju sugen på det andra dansgolvet också! Vaarmmmt var det....
Vi hade jätteroligt! Ville mera, måste kvällen ta slut?

På Söndagen var vi på ett mini knytkalas!
Goda kakor & muffins plus ett härligt sällskap!
Sedan var det dags för bio- Mamma Mia! Den var helt underbar, sååå härlig!!
Jag rekomenderar den varmt, en jätte härlig film fylld med glädje!!
Man ryktes med i hela filmen, vi var helt saliga när vi gick ut! Sara & Ida var väldigt rörda- söta! :)
Efter bion tog vi en promenad i vackra karlstad, det var väligt fint med vattnet & naturen!
Hemma igen tittade vi på bilder & myste innan det var dags att sova soffan :)

Sara skulle jobba på morgonen efter, så hon smet ut tidigt med sina postkläder!
Jag orkade vinka lite sedan somnade jag om efter en stund :)
Det blev dagen då ida & jag skulle resa hem!
Vi hade inte beställt biljetter ihop, så vi undrar hur det kunde hända att vi hämnade i samma vagn & dessutom platserna brevid varandra! Hur? Ganska coolt!!

Jag mellanlandade hos Jennie, Erik & Linnéa i Norrköping!
Där fick jag en heldag med vandring på stan, mys & middag med vin!
Kom hem ganska sent med mitt pick & pack



Kommentarer
Postat av: Sessan

Girl! Jag är hemma nu, kom hit fort så ska du och jag spela wiii... lovar bra träning! =)

Postat av: Sessan

Det är fest på lördag hos oss! Välkommen =)

2008-07-15 @ 21:54:02
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback