Skön Torsdag

just för att man fick mycket gjort!
Träffade flera grannar under kvällen & alla verkar så trevliga!
Jag provade lite kläder, packade & städade! Somnade vid 12- tiden! Äntligen... var nämligen helt slut!
Idag åker vi, jag ska träffa Ida i Norrköping för att speedshoppa! Vi ska sedan åka vidare till Karlstad... whiii vad roligt det ska bli! Det känns så bra att komma i väg... längtar så himla mycket! Hoppas bara på vackert väder, för att glatt humör har vi :)
Jag & Ida åker till Sara som vi lärde känna för 6 år sedan under Norge tiden! Vi har inte sets så mycket under åren, men i år har det redan skett två gånger redan! Jag har aldrig varit hos Sara & aldrig i Karlstad! I morgon är det fest :)

Har fixat mina naglar idag! Eftersom det tillhör ovanligheterna måste jag bara visa! Nu är det dags för frukost innan jag ger mig av för att ha en toppen helg :)

 




Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

tack för att duk om på kalaset! det var jättetrevligt och tack för boken! lovar att göra muffins snart o ska lägga upp bilder då jag gör det (om dom blir fina haha) hoppas du får en härlig "semester" hehe o naglaarna blev jättefina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback