Shoppingtur

Nu har jag flyttat in på riktigt!
Känns riktigt tungt! Därför tog jag flyckten tidigt igår för att shoppa med Maria!
Vi skulle ha sets i lördags redan! Men jag slutade jobba senare än förväntat, sedan hade jag några ärenden på stan & träffade Gia för paket överlämning! Det jag behövde vara själv, så det var det bästa!
Fick vara ensam med mina tankar... innan jag somande helt utnattad!!

I alla fall, gårdagens impulstur till Tornby var trevlig!
Vi pratade, shoppade & tittade (drömde oss bort)
Jag fick lite shoppat på ikea, biltema (lösningen till min mörka garderob fanns där) & dyrast blev på Maxi!!
Tog bussen hem, kom hem kring 16.00... gick hemmifrån kl. 10.00
Tappade bort min stegräknare!! Typsikt... Skulle varit kul att se antal steg!
Jag en sväng för att lämna in en dvd-film & till hem Fredrik! (som är i ett regn fritt Grekland)

Sedan åt jag godaste middagen på länge, se min
hälsoblogg
Somnade sent, sov dåligt! Hur ska detta gå?





Det är så ensamt att var ensam


Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

tack för shoppingturen hehe, var du kvar så länge där ute? gött att du hittade något o lysa upp din garderob med hehe. o du man vänjer sig vid ensamheten med! trist är det men man vänjer sig

Postat av: Sessan

Tack söt för din sko =) Hoppas du hade en fin helg... jag har det jättebra här! Spelat massa Wii, ska ta hem det till Linkan så ska du och jag spela oss fit som faan! haha...



Nu ska jag göra mig fin, snart kommer Prinsen hem och vi ska iväg sen! PUSs darling

2008-07-08 @ 17:03:51
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: pojkmaffia

sv: susanne är du säker påd et? jag kan visa dig hur man lägger in en kod så du ser hur många som ärinne på din blogg varej dag om du itne redan har den

2008-07-10 @ 09:07:48
URL: http://femalwarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback