Onsdags nattliv

Åh vilken söndags ångest jag haft idag!
Vi skulle ha en tidig vin kväll, men det slutade med tidig morgon!
Jennie var på besök hos mig för att äta middag & dricka vin! Ann kom också för att vi sedan skulle gå vidare för att mingla på stan! Minglet blev ute på Platsens dansgolv... mindre lyckat!! Vi hade Väldigt roligt med några goa 20 åringar.... men...
Ann blev hämtad & vi andra gick vidare för att få lite mat i magen, det kunde vi varit utan!
Kvällen slutade i kylan, jag & Jennie fick kämpa för att gå emellan ett meningslöst bråk!
En storvuxen karl gick på en taning 20 åring Amerikan på grund av hans språk (?)... Den amerikanska killen hade vi umgåts med halva kvällen, för för blev vi typ inblandad.... ganska självalt, men ingen annan männsika/ MÄN gjorde ju ett smack! (försöker använda ett vårdat språk)! Jag var så arg på folk så jag skakade! Jag var besviken på allt & alla utan jennie!
Jag fick den stora äran att ringa 112 & kvinnan i växeln frågade om hon skulle skicka ambulans, brandkår eller polis! Jo men skicka (läs polis)  brandkåren du....
Jag fick prata med polisen som kom efter många om & men.... De rådde oss tjejer + hans vän att följa med honom hem! Så vi tog hem den frustande tjuren (han lät som en arg tjur från spanien) & sedan var det dags för mig & Jennie att traska sista biten hem till sängen! kl 5.00 var vi äntligen hemma....

Idag har vi suttit på Resecentrum mellan kl. 1o.3o- ca. 13.oo
Det var en nerriven kontaktledning som gjorde  så Jennie kunde inte resa hem! Dålig info, hungringa tjejer & sena ersättningsbussar som egositiska människor fyllde respektlöst gjorde oss mera trötta! Jennies snälla Eric fick hämta henne efter ett visst antal timmar!
Efter alla dessa konstigheter har jag sovit & städat! Det var min torsdag... Den gör vi inte om!

Blev väldigt besviken på Linköping uteliv igår!
Det är semester, var lill lördag & uteserveringen var bara öppen till 12.oo! Det är ju mer liv i sollefteå så här års :)
Undrar vad alla gör i stan!?
Alla trevliga människor på ute serveringen gick väl hem antagligen!

Dags att sova
Godnatt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback