och så en fest också

när grillningen var över var klockan bara barnet, så jag tog mig vidare på fest! Hem till Gia & Martin som hade en trevlig liten skala med människor hos sig! Det blev feststämmning med musik, spel & massa skratt!
Storebror Andersson var där, alltså en av mina bästa vänners bror! Tänk att Sofies bror & jag var på samma fest!
Hmm, märkligt! Det var lite skojjigt tycker jag...
Jag var lite slarvig med kameraanvändandet! typiskt, i bland är man intensiv fotograf & ibland inte!!
Kanske kan jag få av Gia! Kanske vi kan ordna i kväll?

Efter mycket funderande om vi skulle gå utanför dörren så kom vi ut tillsist! Men några gick hem, andra gick för att äta, men jag fick med mig Patrik så vi hamnade på Harrys, (via Riva) & tappade bort varandra!
I stället såg jag Magnus Uggla som helt oväntat tog i min arm lite vänligt, men onödigt!
Jag hamnade på dansgolvet & dansade "ensam" i folkvimlet! Hade ganska trevligt, men aldrig mera ensam!!
Kändes en aningens skumt! :)

Idag var jag på lunchträff med vännerna Ida & Oskar!! Så fint att se fina paret ihop...
Wilmer var såklart med & charmade mig! Finaste grabben på denna jord! :)




Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

hoppas vi kan ses på stan en stund idag :-D

Postat av: Storebror Anderssons syster

Hur kan du vara sa klantig att missa att ha med kameran en sadan viktig kvall!!! Skams pa dig Sussanne!! ;) Jag vill ju se bilder pa min nya svagerska ju begriper du val... :) Hoppas du far en tvatt nyckel snart och att du far det bra I norrland! :) ha det bast Vannen min! KRAM

2008-07-22 @ 01:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback