Nordingrå

Jag gör en till dagstur! Väldigt tråkigt, men själv valt! Eftersom jag inte har "riktigt" familj här känner man att man tränger sig på, måste plåga vänner åh sånt!.. därför valde jag att åka upp i så få dagar!

Igår tog vi det lungt!
Det var Kristina dagen, så vi fick fika hos min faster i älskade Nordingrå!
Det var härligt väder & mysigt! Många var där... men långt i från alla!
Vi blev också bjudna på mat i farmors stuga & efter det var det stress i väg till bussen som skulle ta mig till ö-vik!
Innan vi åka var vi hos en annan faster som blivit sjuk... kändes trist att se henne! Jag var full av ångest när jag kramade hejdå!

Kom till ö-vik på kvällen!
Carina & jag åkte till Helena, Gusse & samuel (drykt 2 år)
Snackade lite & busade med lill-killen!

Hemma i Carina & Mickes hus grillade vi & kollade på tv!
Självklart busade jag med kattungen Disel! Härlig liten plutt!

Nu ska jag göra mig klar för en dag i Ö-vik stad!

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

synd att du inte var i stan så du kunde hängt på ut ikväll ;-)

Postat av: Mia

Sitter nu på tåget till Östersund, som vanligt försenat... :) Vi kommer hem igen på onsdag så jag missar nog ditt besök i Sthlm är jag rädd. Hoppas du har en bra norrlandsvistelse! Kram!

2008-07-25 @ 21:30:58
URL: http://miapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback