Minnen

Från min familjeliv sida:
Nu är jag lycklig med att vara med min Fredrik igen... KäRLeK!!!
- Det pirrar i mig!
- Det pirrar i mig också
- Då är vi kära!!

2006-06-06

Det var tider det! Minns verkligen våran tid med värme! Vi har haft det fint ihop saknar honom, väldigt mycket!!
Känner mig lite sårad över att så lite folk hört av sig.... Jag vet att många vet om min nya livstatus! Tack mina underbara som brytt sig om mig! Det värmer att veta att man har fina vänner som finns där för mig! Men saknar vissa vänner.....
Det är snart 4 år sedan Fredrik & jag träffades på gotland


Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

vet för väl hur det känns när vännerna slutar höra av sig. det är tragiskt. hoppas odm inte sviker dig helt. kram

Postat av: Ida

Stor kram

2008-07-18 @ 22:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback