Dag i sollefteå

Bussresan gick ganska bra!
Filmen jag såg var okej, en fransk film med lite pinsamma scener med tanke på att jag satt en aning officiellt till!
Batteriet dog innan filmen var slut, åh slutet har jag inte sett än!

Jag började åka från Linköping o6.3o och var framme 18.5o!
Någon blev exorterad till bussen av 2 poliser, det kändes lite skumt att sitta på samma buss som han, vem det nu var!

Första dagen var en heldag i Sollefteå stad, min gamla barndomsstad!
Jag lunchade med Veronica & träffade lite andra människor på stan!
Det är Nipyran hela veckan vilket betyder att det är olika "teman" som barnens dag, handelnsdag & i går var det hundensdag! Massa söta hundar levde upp vår lilla stadspark, & jag blev frälst av 4 små schäfervalpar! Så underbara...

Rhonda bjöd Marielle & mig på bowling! I 2 timmar spelade vi... puh vad varma vi var alla tre!
Jag fick inte en enda Strike, men jag vann till sist allt i alla fall!
Vi hade väldigt trevligt, härlig stämmning!

Vi åkte sedan tillbaka till Bollsta efter en heldag i Sollefteå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback