Stockholm. födelsedagen...

... nästa år ska det satsas på en bra födelsedag! Tråkigt att behövs sägas...
Jag var uppe med tuppen på min lediga dag & väntade snällt på att min karl skulle kliva upp!
När jag inte får frukost i rätt tid blir jag väldigt kinkig! Så på självaste födelsedagen fick jag lova mig själv attt Aldrig vänta på älskling innan frukost (om han inte vaknar senast 7.3o, det vill säga)
Vi kom till stockholm extremt mycket senare än mina planer, ensamtid för mig & Fredrik var inte tal om!

Syster flyttade till stockholm dagen innan, så vi kom med alla hennes saker som vi haft på förvaring hos oss!
Vi åkte sedan för att träffa Marielle på hennes nya skola & åkte sedan i till Gamla Stan för att äta på Stadsmissionen! Det låter gräsligt tråkigt, men jag trivdes väldigt bra! Speciellt om jag fått i min lunchen som verkade fantastisk, vi kom bara 45 min försent för den! Det blev hälsomacka i stället!

Vi gick på stan, det blev en cardigan, topp & en kalender till mig själv!
Av syster & solveig fick jag teburkar, te & hjärtekakor
Dagen avslutades med fika tillsammans på café & jag tog en prinsesstårtebit

När vi ändå var i stockholm åkte vi till Sofia & Mattias för att kramas & prata en kortis!

image445


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, var ni på Vete-katten?! :) Där var jag med i måndags! Det hade supergoda semlor!!

2008-01-16 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback