Njutdags i morgon


I morgon skulle jag önska att min man bara tog hand om mig! Det gör han nog...
Min dag i morgon & jag bara längtar, har till & med tagit ledigt från jobbet! Mest för att hjälpa min syster som ska flytta till huvustaden, men också för att det är min födelsedag! Den ska firas med en Stockholmstripp...
Under kvällen har jag försökt följa upp några nöjestips, utan resultat! Tiden kanske går åt i alla fall....? Det tror jag ju, egentligen!
Men fredrik sa ju, det kan vi se när vi flyttar dit... tänk om vi faktiskt gör det? Inte nu, men sen...

Mina framtida utsikter (i morgon bara): Minst ett cafébesök, några butiker, gamla stan, god lunchmat, träffa lilla syster, Presenter & 26 år

                                                                                   I stockholm vill vi bo...



Kommentarer
Postat av: Krizza

Grattis!!

2008-01-10 @ 14:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback