Rensar helg!

Nu har det slutat snöa det såg så vackert ut när det snöade vild tidigare idag! Mysigt, ville gå ut & fota men stannade inne för att skriva av recept! Ska lämna bort kokböcker & annat innom en snar framtid så jag skrev av några favoriträtter!
Lägger ut de på hälsobloggen även om de inte är det nyttigaste måltiderna! :)

Har fått en idé om att jag ska rensa massa! Åh det är verkligen massa, men har stolt börjat! Fick ordning på pärmar för några veckor sedan! Ska också rensa kläder, böcker, tidningar, pyssel & på vinden etc.
Vi skulle åkt ut på soptippen idag men det blåser ute! Det får vänta... hoppas på i morgon!


Mina pärmar



Har satt ut annons (blocket) på mitt gamla matbord & ska väl kanske sälja något mera!  Håller tummarna!
Ordning & reda mitt nya jag.. bara karl som är arbetslös kunde hjälpa till lite! Jag har ju faktiskt jobbat mer än 100% (förutom sjukdom mån-tis) de här två senaste veckorna! Hoppas på städning tillsammans idag!


Kommentarer
Postat av: Sessan

Snygga etiketter du har gjort! Skulle me vilja ha, men har vanliga skrivna så länge. De syns ändå inte, haha!!!

Visst var chokladen söta! =) Gott var det oxå!

See ya soon, girl! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback