Ledig imorgon, av tråkig anledning...

Imorgon ska vi på min mormors begravning & det känsn väldigt tungt!!
Vet ju hur tungt det kommer kännas!! Vill inte... min kropp säger i från!
Har tänkt att göra lite i kväll, men är helt slut!! Får se hur mycket jag orkar!
Vill ju inte sova, haft så mycket mardrömmar senaste tiden!!

Har haft en lång pratstund med Ida, känns bra!!
Pratade också med Norge-Sara ett stund! + syster yster som jag ska träffa i morgon!

Längtar till helgen (- Fredag), ska vara tillsammans med Sofia & Mattias från Fredagkväll- söndag!
Sa kanske det ;)

NU ska jag ha en mindre pysselstuga hemma....
Fick tag på rätt saker till mitt nya örhänge!!

Godnatt!!
Uppdatering snart/ ca. oo.oo
Undvikar att sova, men nu ska jag! (har bara pysslat pytte lite)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Hej söt! Du fick väl mitt sms! Som sagt, already done! Får väl jaga varandra på msn nån dag! ha en bra helg, så hörs! Tusen kramar =)=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback