Flytt?

Det börjar bli "ohemligt" att vi funderar på att prova STOCKHOLM! Tanken skrämmer mig, men samtidigt lockande!
Har har både lite större kontakt-nät där & hela två gemensamma par!
Som jag också sagt till många, jag är hellre arbetslös i Stockholm än arbetslös här i Linköping! För arbetslös blir jag ev. i sommar när min vik. går ut- igen!

Just nu sitter jag & tittar på lägenheter & frestas! Hittar några drömboenden som man helt klart skulle tänka sig! Utropspriset är okej, med tanke på de hämska priserna där uppe!! Hittade
en fint hem... som ligger på gatan som heter önskehemsgatan, det låter ganska perfekt!

Bara att titta omkring på olika mäklarsidor ger inspiration!
Någon annan som gett mig inspiration de senaste dagarna är: http://designtjejen.blogg.se/

image479

Foto: Susanne

 

Kommentarer
Postat av: Sessan

Designtjejen är jättecool! Hon blev julänkad från min sida nån gång vid jul!

VIsst är det fiint! Det är så vackert att jag knappt kan besrkiva det i ord. Sjöutsikt, jättelååång allé! Åh, du skulle bara ha sett sviterna! Vi ska hela slottet för oss själva, kan du tänka dig det! Så himla overkligt! =)=)=)=)=)=)=)

Postat av: Ida

Vilken fin lägenhet!! Köp!! ;)
Kul att läsa din blogg, många inlägg! Det gillar jag! Är dock inte lika flitig själv... men ändå!
Synd att vi inte hann ses. Hörs i veckan så kanske vi kan bestämma nåt!
Kram

2008-02-24 @ 20:47:57
Postat av: Sessan

Tihi, ja... det gjorde den! Det var en god match mellan göteborgska och norrländska =)

Har du röstat på veckans fråga, söt?

2008-02-24 @ 21:06:36
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback