En framtid

som kanske ser ljus ut! Just nu känns det som ett livslångt projekt eftersom jag aldrig lär mig! Att sorera eftersom!
Jag håller på med rensning, sortering, Ge-bort-lådor, renskrivning av recept & jobb releterade saker, städa filer från dator etc.... Ni har hört det förut! Men hinner ju inget praktiskt under veckorna!
så jag här inte tid att sitta här! Men lite beroende på helgerna att sitta här! Både vill & inte vill... har du samma problem!?

Vi Hade en underbar eftermiddag igår/kväll!
Vi pratade om våran framtid, nytt boende, familj, vänner...
Fredrik lagade middag, jag gjorde kladdkaka (utan mjöl först) & vi myste i soffan till CSI, sedan orkade inte jag mer! Somnade sedan sött!



Fick ett mms av Ida med bild på hennes nya frisyr- Nya jag!! Häftigt, fint & vågat! Från långt till super kort, modigt vännen!
Alla går & klipper håret just nu! Mina fina Linköpings tjejer gjorde sig fina för ca. 2 veckor sedan! Blogg-fakta! Kanske beror det på "nya" pengar...
Jag klippte mig förra fredagen, blev väldigt nöjd! Men av misstag raderade jag bilderna innan de blev inlagda i datorn! Typiskt!!
 Jag håller på att spara mitt hår, så det var bara toppning & så jämnade Emma till själva frisyren! Underbar massage får man också, såå värt pengarna!

Min mobil låste sig på någotvis igår! Det blev konstigt när jag öppnade mmset, så den ligger avstängd! Den får ju aldrig vila annars! 
NU är det dags att städa upp!

Kommentarer
Postat av: Sessan

USch, har du fått igång mobilen... hm, du svarade ju sen! HUr blir det med fredagen! Vi kan väl höras! Allt bra annars? Det är jättefint väder! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback