Veckan som gått

har haft svårt att piggna till efter mig lilla sjuka helg, så det har varit en långsam vecka!
Jobbade extra som barnvakt på tisdagen & på onsdagen var det infomöte på jobbet!
Vi organiserar om hela stället... det blir spännade att se resultatet!
På torsdagskvällen var man på jobbet igen & förberedde julfirandet! Föräldrar var med för att hjälpa till med att göra i ordning fika & dekorera! Det var jättemysigt att umgås med några av föräldrarna!
Efter stressade jag hem till Gia för att mysa lite snabbt med tjejerna, det var på tok för länge sedan! Det var temakväll med Sex and the city & jag blev bjuden på mumsig efterrätt innan jag skulle hem för att krypa mer i sängen!
Lilla jag skulle ju vara på jobbet kl 6.oo, åh det behöver man sömn för!
Fick en Goodie Bag av Gia, med massa smått & gott, Tender care- oriflame, en rosa sjal, body lotion, hårspray/fix- Lóreal, nagelcréme & nesesär, tusen tack! 


Lördagen blev lugn, jag var på stan en stund fikade med min gamla kollega & gjorde ett försök att hitta julklappar!
Men hittade bara lite fynd till mig själv! Kom på mycket idéer dock & handlade julkort! På kvällen satt jag hemma, drack lite varm glögg & somnade till min roliga bok!

Nu ska jag göra lite mysigt i lägenheten, det behövs!


Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Wow, vilken snygg bild =) Jag gillade den massor!



Åh, jag har så sjukt mkt nu, jag kan inte tänka... försöker bara ta en dag i taget nu. Dumma handledare som åker iväg sådär... till skogen liksom??? Utan tfn occh internet, shit asså... jag måste överleva!!!



Tusen kramar gumsan! puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback