Kamerastativ

Pappa & Rhonda har en liten svart katt som jag envist fotade, men ingen blev bra! Hans päls reflekterade för mycket i kamerablixten. Jag försökte ta utan blixt, men då måste man själv vara blixtstilla, vilket är omöjligt!
Då sänktes en tanke som jag tänkt många gånger! Jag vill ha ett stativ...
Men jag trodde väl aldrig att jag skulle fynda ett stativ här, när jag är i England! Men igår var det nersatt till halva priset, 144 kr svenska, äh slå till! Så där var jag lycklig i en kamerabutik & syster mållöst letande efter skor i en mängd andra butiker!

Min fynd vecka påbörjad!


Kommentarer
Postat av: mia

Hej gumman! Skönt att din resa gick bra! Låter som du har mysigt! Hoppas det kommer en bild på svarta katten snart! Kram o god jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback