Hemligheten är offentlig

Men ni kan väl vänta med nyheten va? Jag är glad, och gladare av det blve jag i går!
Vi hade ett kvällsmöte på jobbet igår & väl hemma var det ju sista avsnittet av Greys anatomy!

En annan helt underbar händelse hände sent igår kväll... något som gjorde mig helt lycklig!
Blandade glada känslor! Finns få ord för det jag kände igår
Ida vet, för Ida är en av de som förstår hur jag känner för just det!
En dröm håller på att gå i uppfyllelse....
NI andra får höra hemligheterna senare

Nu ska jag stressa till tåget!!

Ha en toppen dag, Kram
(jag ska gå runt & le)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skont att hora att du har det bra och ar glad! :) Se om jag ocksa far hora om de spannande nyheterna nagon dag! Ha det sa bra Sussy! Glad Lucia far jag val passa pa att onska ocksa!:) Kramar fran Nya Zeeland.

2008-12-12 @ 00:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback