Dröm

När jag går och lägger mig för tidigt (enligt min kropp & hjärna) så "vaknar" jag på tok för tidigt & börjar drömma! Det blir oftas oroliga drömmar om vardagliga saker som är omkring mig!
Inatt var jag tydligen stressad över min resa till London, som är är nervös över redan!
Jag är ganska nervös hur jag ska bete mig på flygplatsen & av språkliga anledningar... men det löser sig försöker jag & andra intala mig!
Min dröm handlade om att villa bort mig i tunnelbanan & på stora shoppinghuset Harrods! Mina vänner åkte hiss upp & ner för att hitta mig.... Det var hämskt verkligt!!

Har haft ett bra & nyttigt peppsamtal med min vän Gia! Vi pratade jättelänge om mig, mitt liv & framtid!
Underbar samtal, mera sånt!
Vi ska ha film kväll på torsdag, ska bli så trevligt eftersom det var längesedan vi sågs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback