den lyckan försvann!

Nya förändringar på jobbet gjorde mig grymt besviken & jag kände mig väldigt liten när jag satt där för att beskriva mina starka känslor! Vi hade studiedag hela dagen & den har varit tungarbetad!
å Jag har 6 årserfarenhet som barnskötare & jobbar med barn fler år än så.... Jag känner mig inte värdesätt som en pedagog! Ledsen om jag blev för personlig nu, men.... det struntar jag i!
Varför kunde jag inte få känna lycka av min första fasta anställning? Varför kan jag inte få fortsätta vara helt nöjd?
dags att söka nya jobb?

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker det var oerhört starkt av dej att vara ärlig

på morgonmötet. You go girl! Ha det bra i England nu och tappa inte bort nåt!:) Vi ses efter julen! Kram!

// Malin

2008-12-20 @ 15:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback