Dag 3 shopping i Seven Oaks

Efter en lugn morgon går jag & Robyne ner till stan, handlar julklappar & tittar i butiker!
Vi tar igen oss som systrar/vänner, det är säkert 2 år sedan sist vi sågs! Vi sätter oss på café & pratar ännu mer!

På kvällen åker vi för att handla mera mat till julen & jag lyckas handla mera kläder!
Resten av kvällen blir jättelugn, jag sussar tidigt & har det bra!
Jag tror inte vi åker något till London, känner mig ganska nöjd ändå!
Men är liten sugen på att komma tillbaka till försommaren & njuta ännu mera av detta!

Under dagen blir det bestämt att jag ska göra Svenska Köttbullar till familj & gäster (som är familj jag aldrig träffat)
Lite prestationsångest finns hos mig! Men det kanske blir bra....










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback