zzzzz...

... snart hörs det snarkningar i min lägenhet! Då är det jag som har sömnat, men inte är det någon som skulle störas av det!! För jag är ju alldeles själv!! Min nacke skulle kanske vara lite sur i morgon bitti!!

Idag var andra arbetsdagen! Jag öppnade på dagis, eftersom det var lungt första 40 minuterna hann  jag göra lite saker så det var skönt! Eftersom min sista arbetsdag på Ekorren är i morgon, så är det skönt att ha lite ordning! Jag hade ju räknat med att göra det senare i höst! Men lyckligt vis blev det tidigare....

Var på nya dagiset i dag!
Kändes bra, trevliga arbetskamrater & bra ofärdiga lokaler!
Vi är 3 tjejer på min avdelning, så idag pratade vi i hop oss & senare möbelbygge!!

Imorgon är på föräldramöte, lite nervöst!
Hela denna veckan kommer vara speciel, myckert att ta in!!

Svamelmaja & fröken övertrött ska sova nu!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Är verkligen glad för din skull att du fått denna chansen med jobbet!! Spännande!! :)

Postat av: pojkmaffia

hoppas du sovit gott hehe

2008-08-06 @ 06:32:28
URL: http://femalwarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback