Socialtid

Meryem är tillbaka i stan! I månader har hon varit i Turkiet & vi har hunnit sakna henne! Goa Merpo, (som jag aldrig kallat henne tidigare) har bjudit in mig till Gia för en lite hemma-mys kväll! Nyfiken på att träffa henne....
Jag är full av förväntan & längtar....

Måste erkänna att även om sommaren är den socialaste tiden på året har jag nog varit en ensamvarg när jag varit hemma i stan!! Krypit in i min lilla trygga vrå.... men ibland har jag varit resande fot (hemstan, karlstad, Hässleholm) & då har det varit full fart på mig!! Glad över det lilla!
Sedan hade det säkert varit annorlunda om vädret hade varit annorlunda!! Mera bad, picnic, grillkvällar, uteservering etc.
 
Igår kväll var jag social! Fredrik bjöd på middag & efter maten såg vi Guldkompassen! Tofu glass (köpt för min skull) fick jag smutta på....
Det var väldigt trevligt & jag höll mig vaken hela filmen!! Somnade sött i min egna säng! Sov igenom hela natten på bästa sätt!!

I väntan på att traska de få meterna till Gia sitter jag & sjunger till min gamla WESTLIFE skiva!
Det bästa med att vara ensam, man får göra precis vad man vill, när man vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback