Regn

Uhh, sånt regn väder! Har det regnat konstant & mycket sedan lunch tid??
Jo men det tror jag minsann att det har!! Typsikt!!
Alltså, jag kan inte förstå hur mycket det kan regna!! Lilla jag blev en blöt som en dränk katt.... Nä jag hade faktsikt regnkläder men blev lite blöt ändå! Konstigt :)

Första dagen efter semestern gick fortare än vad vi alla hade förväntat oss!!
Plötsligt höll dagen på att ta slut!! Tänk vad alla små växer under sommaren, det är nog allt vatten de fått & självklart solen!

Känns lite i hjärtat att man ska sluta! Slutar redan på onsdag...
Kommer ju sakna alla mina små! Kommer också sakna mina kollegor!

När jag på började inlägget vräkte det ner, har det äntligen slutat?


Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

ja fasen vad det regnade igår :-S värsta monsunrergnet haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback