Hmm... oj då!

Tänkte att jag skulle kunna göra klart min byrå idag, men det sprack!
Kladdfri 4 timmar, klar att måla andra gången  efter 16 timmar! jaja, får fortsätta imorgon efter jobbet! Bara det att kläderna & annat som låg i byrån ligger någon annanstans... typ i hela lägenheten! Kaos var namnet! Det är väl det jag gjort i dag, målat & skapat ett rörligt hem som jag tidigast kan göra snyggt igen på tisdag! Men byrån & min hallspegel kommer att bli så vita & fina! Ser fram emot att börja inreda på riktigt!

Just det, är också på jakt efter en trevlig kamera! Letar med gjädje efter något att fota alla mina idéer med! Det kliar i mina fingrar & det hjälper inte med att det är ganska fina erbjudanden på olika sidor!

Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Vi har mest slappat... och jag har nördat mig på bloggen! Iaf Merpo tycker att jag är nörd och jag erkänner =) Har haft en underbar bloggdag! =)



Imorgon börjar skolan... och måndagskul! Vi hörs gums, lycka till med byrån! Kram och godnatt

Postat av: pojkmaffia

hoppas du hittar din kamera snart så vi kan fota tillsammans! roligare med system jue

2008-08-18 @ 08:05:19
URL: http://femalwarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback