veckan som gått

Jag började veckan med att vara på två jobb! Det var tufft, men nu är ju faktiskt veckan avklarad! Åh än har man inte sprungit in i väggen! Jag har haft en mycket bra vecka tillsammans med nya & gamla!!

På nya stället har Vi alla fått tagit mycket ansvar & fått vara självständiga!
Ett föräldramöte & 6 stycken samtal med föräldrar gör att jag känner nig mycket nöjd! wow...
Nästa vecka kör vi igång med grupp inskolningar, ska bli spännade & är full av förväntan!!
Undra vilka som känner mest pirr? Personalen, föräldrar el. barn?

Min hjärna & kropp förstår inte saker så väldigt fort! Jag kan bli positivt förvånad helt plötsligt i mina egna tankar, i min egna lilla dagdrömmar värld!

Idag i alla fall har vi gjort i ordning min småbarnsavdelning & vi har bollat idéer!
Det blev lite tidigare arbetsdag idag, inte ca. 2o.oo utan ca. ganska precis 15.15! Så jag har gjort stan, gjort ordning håret & ordnat med annat!
Håller tummarna för att jag kommer i väg till Hässleholm i morr´n för inflyttningsfest, så man kan vara med bästa vänner, klä upp sig lite, dricka gott & ha underbart kul!

Trevlig helg alle sammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback