Dagens att göra:

Tvätta kläder
Tvätta soffan
(de delar jag faktiskt kan tvätta här)
Plocka & städa
Sätta upp min spegel & en tavla i hallen

Sätta upp hyllor i badrummet (måste handla mera skruv)
Bära saker till vinden
Försöka ta min skrotcykel till Linghem
Sätta kontakt papper i köket

Allt detta hade jag planer på att göra igår, men jag var inte mig själv! Tog hand om mig själv & var social vilket är väldigt viktigt!! Idag känner jag min lite lätt sjuk, så idag vore rätt dag att krypa ner i soffan & mysa!
Men det är bara att börja göra, tvättat har jag satt igång med!
Gia kan jag tvätta mitt stora sofföverdrag hos er någon gång? Please? Har ju redan frågat, men det var bara roligt att skriva det här också! :)
Nu ska jag få min eld i baken!! Eller snart...

Kommentarer
Postat av: Sessan

Självklart får du det =) Vi har tvättid på torsdag klockan 21.00 (om jag inte minns helt galet nu), men det låter vettigt, för jag har ju skrivit upp det... hm

Postat av: Soffan

Ursakta, men jag klarar faktiskt av att tvatta mig sjalv...;)

2008-08-25 @ 03:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback