tårta till mig

En arbetsdag avslutat & är som vanligt slut! Ska lägga mig i sängen snart för att slappa av en stund innan man slumrar in för natten! Man ska bara skriva några meningar först!

Allt på jobbet har gått bara!! Jag trivs på Fröken Flora :)
På eftermiddagen, alltså efter jobbet har jag handlat lite & cyklade vidare hemmåt för att äta! Somnade nästan... men det gick ju inte för sig! Skulle vidare till Maria.... Det var ju inte helt lätt! Cyklade helt fel, men det tog en stund innan jag gjorde upptäckten! Jaja, en omväg har absolut ingen dött av!
Hemma hos Maria fick jag en liten tårtbit & saft! Precis vad jag behövde, mumma!!
Jag gav bort massage olja & ett ljus!! Uppskattat :)
Både jag & Maria var trötta efter en hektisk dag, så jag stannade inte länge!! Dessutom var hon ju sällskapssjuk på någon annan än mig ;) 

Påväg hem såg jag en svart katt & i samband med det såg jag en blixt på himelen! Just för den stunden påmindes man om det klassiska skråken att en svart katt betyder otur! Jag är inte den som tror på skrock... kanske man borde gjort det?



Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

hehe sorry att jag itne var så social generad men du, du blev ju inte träffad av blixten hehe så otur hade du ju inte ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback